Ako je to s aktualizáciou máp v iGO8? Koľko to stojí?
Na aktualizáciu aplikácie iGO8 a jej mapových podkladov slúži aplikácia Naviextras Toolbox, ktorú si môžete zadarmo stiahnuť z portálu www.naviextras.com. Po vložení karty do čítačky si Naviextras Toolboxstiahne zo servera Nav N Go zoznam dostupných aktualizácii. Ich zoznam a cena jednotlivých aplikácií závisí od konkrétnej licencie.Pre iGO 8 Europe predávané v slovenskej distribúcii však platí, že aktualizácie aplikácie iGO ako aj mapové podklady Topmaps (12 krajín vrátane Slovenska) sú zadarmo. Taktiež sú zadarmo aktualizácie databáz rýchlostných kamier. S výraznou zľavou si môžete zakúpiť mapy ďalších vyše 60 krajín celého sveta.
Je iGO 8 lokalizované do SK jazyka a podporuje aj navigáciu v SK jazyku?
Áno. iGO 8 podporuje 30 jazykov a hlasová navigácia disponuje 50 hlasmi. Slovenčina medzi nimi samozrejme nechýba.
Koľko stoji upgrade z iGO 2006 na iGO 8?
Ak Ste si kúpili iGO 2006 pred 1.1.2008, zaplatíte za upgrade 89 EUR. Zákazníci, ktorí si kúpili iGO 2006 po 1.1.2008 majú upgrade na iGO 8 zadarmo. Samotný upgrade vykonáte na stránke My Nav N Go.
Môžem použiť iGO 8, ktoré mám na microSD karte v PDA, ktoré nemá slot na pamäťové karty, napr v HTC Touch Diamond?
Nie. iGO sa nedá zkopírovať z karty. Zákazník si však pri kúpe PDA môže vybrať, či chce zaradenie samostatné, alebo aj s GPS navigáciou. Pre zariadenia bez pamäťového slotu existuje špeciálna verzia iGO. Napr. HTC Touch Diamond spolu so softvérom iGO 8 si môžete zakúpiť tu.
Nejde mi spustiť iGO. Na karte sa nemôžem dostať do adresára iGO8.
Pamäťová karta, podobne ako iné pamäťové médiá, sa môže pri používaní v zariadení poškodiť. Preto zákazníkomdoporučujeme, aby si obsah na pamäťovej karte zálohovali. Dá sa to urobiť manuálne cez správcu súborov jednoduchým prekopírovaním obsahu karty na HDD. Alebo automaticky cez aplikáciu Naviextras Toolbox, ktorú si môžete zadarmo stiahnuť z portáluwww.naviextras.com. V prípade, že dôjde k poškodeniu obsahu na karte, možete si kedykoľvek obvoviť obsah zo zálohy. Ak sa poškodí cely súborový systém, možete kartu naformátovať a obnoviť kartu zo zálohy. V prípade, že sa vám poškodí karta fyzicky, môžete ju reklamovať u svojho predajcu. Výrobca Vám ju vymení za novú.
Upozornenie: Na karte sa nachádza licenčný súbor, ktorý má iba zákazník. Ak sa tento súbor poškodí a nebudete mať jeho zálohu, nebude možné obnoviť obsah na karte ani v servisnom stredisku.
Po inštalácii novej ROM s Windows Mobile 6.1 nemôžem spustiť Nav N Go iGO 8 na HTC Kaiser/TyTN II. Čo mám robiť?
1. Zmeňte HTC Today obrazovku na štandardnú: Start/Settings/Personal/Today/Appearance-> WM6.1 namiesto Htc
2. Odoberte položku HTC Home z Start/Settings/Personal/Today/Items-> ťuknutím na štvorček HTC Home, potom OK v pravom hornom rohu.
3. Urobte mäkký reset.
Chcel som registrovať Nav N Go iGO 8 na stránkach výrobcu, aby som sa dostal k updatom. Vypísalo mi že uvedený kód, že nie je platný.
Pre aktualizáciu si iGO 8 nemusíte registrovať. Aktualizáciu môžete vykonať pomocou programu Content Manager, ktorý je súčaťou dodávky. (platí pre iGO 8 R1 - zakúpené pred 1.1.2009). Content manager nie je súčasťou balenia iGO 8 vo verzii 8 R3 a vyššej. Content Manager nahradila pokročilejšia aplikácia Naviextras Toolbox, ktorú si môžete zadarmo stiahnuť z portálu www.naviextras.com.
Zadal som svoju adresu, ale nedostávam žiadne emaily. Čo mám robiť?
Najčastejšou príčinou je zadanie nesprávnej emailovej adresy. Emailová adresa, ktorá nebola aktivovaná užívateľom, je vymazaná zo systému po 13tich hodinách, aby sa užívateľ mohol znovu prihlásiť. Problém môže byť tiež spôsobený, ak Váš systém identifikuje naše emaily ako spam - nevyžiadanú poštu. V tomto prípade doporučujeme skontrolovať nastavenie spamového filtra. (Mnoho emailových systémov identifikuje emaily z iných krajín, napr. ktoré končia na “.com”, ako spam.)
© Copyright 1998-2024 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.