Vyskúšajte si zadarmo hostovanú ústredňu Yeastar Cloud PBX na 90 dní. Ústredňu môžete testovať/používať s až 32 linkami, umožňuje viesť až 8 paralelných hovorov, dokážeu prepojiť až 8 zamestnancov do jednej audiokonferencie a vytvoriť súbežne až 16 takýchto konferencií. Ústredňa je ľahko rozšíriteľné až na 500 tel. liniek. Na prepojenie ústredne s okolitým svetom stačí požiadať ktoréhokoľvek telekomunikačného operátora o zriadenie SIP účtu alebo trunku alebo použiť už existujúci SIP účet. Ak takýto účet ešte nemáte, doporučujeme operátora Viptel. Ak pri registrácii uvediete do políčka "odporučil: SYNETICS", získate zľavu z faktúry. Ústredňu si môžete aktivovať a nastaviť svojpomocne, alebo, ak si na to netrúfate, doporučujeme využiť našu službu PBX Administrator, kde za poplatok 1 hodiny Vám cloudovú ústredňu zriadime a nastavíme.
Namiesto stolného telefónu si nainštalujete do mobilného telefónu aplikáciu Linkus a môžete vyššie uvedené funkcie začať využívať. A vďaka službe Linkus Cloud Service máte k dispozícii aj nadštandardné funkcie ako je chat, zasielanie súborov a ďalšie.
Hovory sú kvalitne zabezpečené "tunelom" na úrovni aplikácie, všetok následný prenos medzi ústredňou a tunelovým serverom je šifrovaný a každá ústredňa má svoj vlastný šifrovací kľúč.
Jediné čo potrebujete okrem mobilu je kvalitné WiFi pripojenie alebo LTE / 4G pripojenie k operátorovi, aby nedochádzalo k zníženiu kvality hovorov.
Pri využití týchto služieb bude zákazník do 30. júna 2020 platiť len telekomunikačnému operátorovi uskutočnené volania. Potom sa rozhodne, či službu bude ďalej využívať na komerčnej báze, alebo ju bezplatne ukončí.
Vyhradzujeme si možnosť predĺženia bezplatného obdobia s ohľadom na aktuálnu situáciu s COVID-19.
U nás máte istotu, že sa Vám bude venovať vyškolený, trénovaný personál s odbornými znalosťami. Preto naši zamestnanci disponujú nasledovnými certifikáciami:
Certifikácia, ktorá zabezpečuje potrebné znalosti pre správne nastavenie, konfigurovanie, správu a údržbu cloudovej ústredne Yeastar Cloud PBX. Garantuje správne používane a funkčnosť cloudovej ústredne Yeastar Cloud PBX.
Certifikácia, ktorá zabezpečuje potrebné znalosti pre správne nastavenie, konfigurovanie, správu a údržbu hardvérových produktov Yeastar VOIP PBX. Garantuje správne používane a funkčnosť ústrední Yeastar VOIP PBX.
Zažite maximálne pohodlie pri práci kdekoľvek a na akomkoľvek zariadení s
telefónnymi ústredňami VoIP PBX, aby ste mohli pracovať so softvérom Yeastar Linkus UC a službou Linkus Cloud Service. Získajte výhodu oproti svojej konkurencii kombináciou hlasu, okamžitých správ, konferencií, prítomnosti a ďalších ... všetko z jednej platformy.
Všetky funkcie rozšírenia kancelárie
Kliknutím / dotykom môžete uskutočniť, prijať, previesť alebo zaznamenať hovor a skontrolovať hlasové správy a nahrávky odkiaľkoľvek.
Okamžité správy a zdieľanie súborov
Posielajte text komukoľvek z adresára vašej spoločnosti a ľahko zdieľajte súbor v reálnom čase. Používa technológiu Linkus Cloud Service.
Integrácia s CRM
Pop-up okná pri hovoroch a ďalšie z vašich kontaktov Outlook, Kontakty Google, Salesforce CRM a Microsoft Dynamics 365.
Presence - prítomnosť
Pomocou farebného indikátora stavu môžete okamžite a intuitívne zistiť, kto je k dispozícii, zaneprázdnený alebo offline.
Jedno číslo na všetkých zariadeniach
Udržujte jedno číslo na všetkých zariadeniach s nainštalovaným produktom Linkus vo vašom počítači, telefónoch iPhone alebo Android.
Množstvo funkcií:
Porovnanie modelov:
Yeastar S20 IP PBX, 4 porty, 20 užívateľov, 10 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa pre 20 používateľov / klapiek a 10 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 4 FXO/FXS porty, 2 voľné pozície pre moduly. Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.
|
|||
Yeastar S412 , 8 portov, 8 SIP účtov, 4 trunky
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
Ideálna ústredňa pre tých, čo potrebujú nahradiť vyslúžilú ústredňu a pritom potrebujú zachovať vnútornú analógové telefóny. Toto riešenie Vám umožní zachovať aj vstupné HTS alebo ISDN linky. Ústredňa je modulárny, môžete ju nakonfigurovať podľa Vašich potrieb.
|
|||
Yeastar S50 IP PBX, 8 portov, 50 užívateľov, 25 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 50 používateľov / klapiek a 25 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 8 FXO/FXS portov, 4 voľné pozície pre moduly. Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.
|
|||
Yeastar S100 IP PBX, 16 portov, 100 používateľov, 30 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 100 používateľov / klapiek a 30 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 16 FXO/FXS portov, 2 voľné pozície rozširujúce karty (celkom až 8 modulov). Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.
|
|||
Yeastar S300 IP PBX, 24 portov, 300 používateľov, 60 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 300 používateľov / klapiek a 60 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 24 FXO/FXS portov, 3 voľné pozície rozširujúce karty (celkom až 12 modulov). Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.
|
Hláška pre telefónnu ústredňu PBX - 1ks
1 hláška pre telefónnu ústredňu (PBX), VOIP telefón alebo záznamník. Zadajte text hlášky a my Vám dodáme hlášku vo formáte pre vašu telefónnu ústredňu. Využitie: úvodné uvítanie, oznámenia na záznamník (dovolenka, sviatok, po prac. dobe...), IVR - au
|
PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne
Technická podpora, konzultácie, nastavenia a správa telefónnej ústredne (PBX) a telefónov (VOIP) na diaľku.Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tí
|
Hlášky pre telefónnu ústredňu PBX - do 20 ks
balík hlášok (až do 20ks) pre telefónnu ústredňu (PBX). Dodajte nám texky hlášok a my Vám dodáme hlášky vo formáte pre vašu telefónnu ústredňu. Využitie: úvodné uvítanie, oznámenia na záznamník (dovolenka, sviatok, po prac. dobe...), IVR - automatick
|
© Copyright 1998-2024 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.