Synology Administrator

Synology Administrator

Služba Synology Administrator zahŕňa:

  • bežnú starostlivosť o zariadenie Synology, 
  • inštaláciu a aktualizáciu doplnkových služieb, 
  • vykonávanie zmien v nastavení podľa požiadaviek zákazníka, 
  • inštaláciu a konfiguráciu doplnkov podľa požiadaviek zákazníka,
  • nastavenie koncových zariadení zákazníka (notebook, mobil, tablet),
  • konzultácie týkajúce sa používania zariadenia a služieb Synology,
  • optimalizácia firemných procesov (týkajúcich sa Synology),
  • podporu tímovej spolupráce,
  • vylepšenie informačných tokov vo firme,
  • servisnú a konzultačnú činnosť pre firmy (po dohode nielen Synology) 
  • podporu pre zamestnancov, zaškolenie... 

Parametre služby:

Doba trvania: Služba sa objednáva na stanovený počet hodín. Služba je aktívna do 30 dní po objednaní. To znamená, ak viete, že využijete minimálne 5 hodín mesačne, môžete si objednať 5 hodín naraz (za zvýhodnenú cenu), ktoré môžete využívať počas 30 dní od objednávky. Objednaním väčšieho počtu hodín naraz výrazne ušetríte oproti objednávaniu služby po 1 hodine*.

* - Cenník sadzieb pri väčšom odbere sa zobrazí po prihlásení alebo po vložení služby do košíka. Štandardne sa služba týka iba systému DSM a RSM a prípadne nastavenia balíčkov Synology. Netýka sa iných aplikácií prevádzkovaných na zariadení napr. v Docker alebo VMM. Na požiadanie však (po predchádzajúcej diagnostike) môžeme poskytnúť špecialistu na VMM, Docker, databázy... (v osobitnej tarife).  

Príklady servisných zásahov**:

  • Inštalácia DSM, úvodné nastavenie zariadenia.
  • Inštalácia a nastavenie konkrétnej služby (zálohovanie, Drive, Chat, mail ).
  • Vytvorenie a nakonfigurovanie koncových zariadení pre bezpečný prístup do firmy pomocou VPN.
  • Nastavenie a správa web, mail servera (Mailplus).
  • Vytvorenie doplnkov a automatizácia v tímovej službe Chat, Drive.
  • Riešenie problémov pri používaní Synology.

** - Služba sa vykonáva na diaľku pomocou služby vzdialený prístup. Objednávkou tejto služby zákazník súhlasí s tým, že poskytne vzdialený prístup k svojmu zariadeniu.V cene nie sú zahrnuté výjazdy.

Aké nástroje používame a čo môžeme/môžete Vašim zamestnancom poskytnúť?

  • Aj keď sa služba poskytuje na diaľku, bežný používateľ (zamestnanec) nerozozná, zariadenie (server) spravuje interný zamestnanec alebo sa spravuje externe.
  • Na komunikáciu so zamestnancami využívame tie isté služby, aké používajú oni sami (Chat, Drive, Mailplus, Note Station...). Náš pracovník je preto vždy k dispozícii, keď to je potrebné. Ak tieto komunikačné služby služby nevyužívate, môžeme Vám ich poskytnúť na našom vlastnom Cloudovom serveri.
  • 1:1 podpora - každý zamestnanec klienta má k dispozícii svojho osobného poradcu, ktorému môže zadávať dopyty prostredníctvom služby Chat. Otázku, ktorú položí ako aj odpoveď vidia všetci ostatní zamestnanci.
  • Pri dlhodobej spolupráci, zaznamenávame časté otázky - FAQ od zamestnancov (toho istého klienta) a poskytujeme ich vo forme návodov pre ostatných zamestnancov, čo zefektívňuje komunikáciu a informovanosť zamestnancov. Výrazne sa tým skracuje zároveň zaškolenie nových zamestnancov.

Postup objednania služby:

  1. Zvoľte si požadovaný počet hodín a vložte produkt do košíka (kliknutím na tlačidlo "kúpiť"). 
  2. Zvoľte si v pokladni spôsob doručenia "E-mail" a spôsob platby "prevodom vopred".
  3. Uhraďte poplatok za objednávku na základe údajov potvrdení objednávky.

Po úhrade sa odsúhlasí termínu poskytnutia služby a dohodnutom termíne sa služba vykoná. 

Podmienky použitia služby:

  • Po objednaní a úhrade kúpnej ceny sa začína služba poskytovať a teda nie je možné od zmluvy odstúpiť.
  • Služba je aktívna až prijatí poplatku na náš účet a dostupná dohodnutom čase (PO-PI, 9:00-17:00) /možnosť 24/7 po dohode/.
  • Poplatok za poskytnutú službu sa nevracia, ak zákazník žiada vykonať servisný zásah a tento nie je možné dokončiť alebo uskutočniť z technického, časového alebo iného obmedzenia.
  • Poplatok za službu sa nevracia, ak nie je možné službu poskytnúť z dôvodu:
    • chyby zariadenia alebo technického obmedzenia na strane zákazníka, ktoré znemožňuje vzdialený prístup z zariadeniu Synology,
    • zákazník neposkytne súčinnosť na poskytnutie služby (napr. neumožní vzdialený prístup na svojom zariadení),
    • zákazník neumožní poskytnutie služby v dohodnutom čase alebo sa služba neuskutoční v plnom alebo čiastočnom rozsahu do 30 dní od objednávky,
    • z iných dôvodov, ktoré poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.
Objednať a zarezervovať termín

Rýchla objednávka:

Objednajte si servisné a konzultačné služby pre Synology:
Názov tovaru Počet ks/hod

Synology Administrator - servisná a konzultačná služba
Objednajte si administrátora pre Synology DiskStation alebo Synology Router na hodinu, na deň, na celý mesiac alebo natrvalo. V cene je technická podpora, konzultácie, nastavenia a správa zariadenia na diaľku.Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tím. Individuálne je možné rozšíriť rozsah aj na iné zariadenia (správa siete, serverov, webu a pod.). Služba je aktívna už do niekoľkých hodín po zakúpení a končí vyčerpaní objednaných hodín, ak sa predplatné nepredĺži. Služba je určená nielen pre firmy ale aj pre domácnosti.

35 € / 42 €
Vzdialená správa Synology Diskstation/ Router 12 mes. standalone
Vzdialená správa pre Synology DiskStation alebo Synology Router. V cene je technická podpora, nastavenia a správa zariadenia na diaľku počas 1 roka. Kúpou tohto balíka ušetríte plat za IT administrátora alebo náklady za externú IT firmu. Správa začína ihneď po úhrade a končí po 12 mesiacoch, ak sa predplatné nepredĺži. Pozn: spravované zariadenie nemusí byť zakúpené u nás.

360 € / 432 €

Máte zložitejší problém a neviete koľko hodín si máte objednať?

Objednajte si jednu. ;-)

Služby, ktoré si môžete doobjednať k Synology (zakúpenému u nás):

Osadenie diskov do Synology Diskstation
Obrázok produktu Osadenie diskov do Synology Diskstation Pri objednaní Synology DiskStation spolu s diskami máte možnosť si objednať inštaláciu diskov do NAS. Služba je určená pre 1,2 a 4 diskové NAS. Služba neobsahuje inštaláciu OS. Svoj Synology DiskStation tak môžete začať používať ihneď po vybalení bez

25 € / 30 €
Inštalácia Synology DSM do Diskstation I
Obrázok produktu Inštalácia Synology DSM do Diskstation I Pri objednaní Synology DiskStation spolu s diskami máte možnosť objednať si inštaláciu operačného systému Synology DSM. Táto služba obsahuje: osadenie diskov do NAS, inštaláciu OS, formátovanie diskov a prípravu na použitie, úvodné nastavenie. Svoj

50 € / 60 €
Inštalácia Synology DSM do Diskstation II
Obrázok produktu Inštalácia Synology DSM do Diskstation II Pri objednaní Synology DiskStation spolu s 2 diskami máte možnosť objednať si inštaláciu operačného systému Synology DSM. Táto služba obsahuje: osadenie diskov do NAS, inštaláciu OS, formátovanie diskov a prípravu na použitie, nastavenie RAID (podľa

75 € / 90 €
Inštalácia Synology DSM do Diskstation IV
Obrázok produktu Inštalácia Synology DSM do Diskstation IV Pri objednaní Synology DiskStation spolu s 4 diskami máte možnosť objednať si inštaláciu operačného systému Synology DSM. Táto služba obsahuje: osadenie diskov do NAS, inštaláciu OS, formátovanie diskov a prípravu na použitie, nastavenie RAID (podľa

100 € / 120 €

Vyberte si Synology NAS - domácnosť alebo firma?

Synology Home Synology Business

Kedy nás kontaktovať?

  • Zakúpili Ste si výrobok Synology a potrebujete ho odborne sprevádzkovať a nastaviť podľa Vašich požiadaviek.
  • Potrebujete administrátora Synology a technickú podporu počas celej pracovnej doby pre Váš pracovný tím. (Office, Drive, Chat, synchronizácia, zálohovanie, kamerový systém...)
  • Máte Synology doma, ale nefunguje podľa Vašich predstáv. (Video Station, Audio Station, Photo Station, DLNA, Moments, zálohovanie...)
  • Potrebujete sieťové úložisko na stanovenú dobu a nechcete ho kupovať, ale si ho chcete prenajať aj s technickou podporou.
  • Plánujete si zakúpiť sieťové úložisko alebo router Synology, ale neviete, či ho budete vedieť nastaviť, resp. chcete ho zakúpiť už nastavený podľa Vašich požiadaviek.
  • Chcete si zakúpiť výrobok Synology na doma alebo do firmy a nepotrebujete k nemu žiadne služby, iba dodať hardvér za výhodnú cenu.

Prečo si vybrať sieťové úložiská Synology u nás?

Myslíme si, že tieto skvelé produkty patria do každej domácnosti do každej firmy. Nielen pre technicky zdatných ľudí alebo pre firmy s vlastnými IT odborníkmi. Synology je pre každého. Preto Vám ponúkame tieto nadštandardné služby:
  • V cene produktu máte prvý mesiac bezplatnú vzdialenú technickú podporu a pomoc s nastavením.
  • Spolu so sieťovým úložiskom (NAS) si môžete vybrať aj harddisky. Vybrali sme také, ktoré sú ideálne do NAS na nonstop prevádzku.
  • Harddisky Vám osadíme do NAS (ak si túto voliteľnú službu objednáte).
  • Nainštalujeme Synology OS a nastavíme ho podľa Vašich požiadaviek (ak si túto voliteľnú službu objednáte).

Aj po úvodnom nainštalovaní a nastavení poskytujeme zákazníkom podporu a pomoc počas používania produktu. Čiže ako zákazník sa nemusíte vôbec o nič starať, nemusíte mať IT znalosti, aby Ste mohli používať tieto pokročilé zariadenia na prácu alebo na zábavu.

© Copyright 1998-2025 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.