Služba Synology Administrator zahŕňa:
- bežnú starostlivosť o zariadenie Synology,
- inštaláciu a aktualizáciu doplnkových služieb,
- vykonávanie zmien v nastavení podľa požiadaviek zákazníka,
- inštaláciu a konfiguráciu doplnkov podľa požiadaviek zákazníka,
- nastavenie koncových zariadení zákazníka (notebook, mobil, tablet),
- konzultácie týkajúce sa používania zariadenia a služieb Synology,
- optimalizácia firemných procesov (týkajúcich sa Synology),
- podporu tímovej spolupráce,
- vylepšenie informačných tokov vo firme,
- servisnú a konzultačnú činnosť pre firmy (po dohode nielen Synology)
- podporu pre zamestnancov, zaškolenie...
Parametre služby:
Doba trvania: Služba sa objednáva na stanovený počet hodín. Služba
je aktívna do 30 dní po objednaní. To znamená, ak viete, že využijete
minimálne 5 hodín mesačne, môžete si objednať 5 hodín naraz (za zvýhodnenú
cenu), ktoré môžete využívať počas 30 dní od objednávky. Objednaním väčšieho
počtu hodín naraz výrazne ušetríte oproti objednávaniu služby po 1
hodine*.
* - Cenník sadzieb pri väčšom odbere sa zobrazí po prihlásení alebo
po vložení služby do košíka. Štandardne sa služba týka iba systému DSM a RSM a prípadne nastavenia balíčkov Synology. Netýka sa iných aplikácií prevádzkovaných na zariadení napr. v Docker alebo VMM. Na požiadanie však (po predchádzajúcej diagnostike) môžeme poskytnúť špecialistu na VMM, Docker, databázy... (v osobitnej tarife).
Príklady servisných zásahov**:
- Inštalácia DSM, úvodné nastavenie zariadenia.
- Inštalácia a nastavenie konkrétnej služby (zálohovanie, Drive, Chat,
mail ).
- Vytvorenie a nakonfigurovanie koncových zariadení pre bezpečný prístup
do firmy pomocou VPN.
- Nastavenie a správa web, mail servera (Mailplus).
- Vytvorenie doplnkov a automatizácia v tímovej službe Chat, Drive.
- Riešenie problémov pri používaní Synology.
** - Služba sa vykonáva na diaľku pomocou služby vzdialený prístup.
Objednávkou tejto služby zákazník súhlasí s tým, že poskytne vzdialený
prístup k svojmu zariadeniu.V cene nie sú zahrnuté výjazdy.
Aké nástroje používame a čo môžeme/môžete Vašim zamestnancom
poskytnúť?
- Aj keď sa služba poskytuje na diaľku, bežný používateľ
(zamestnanec) nerozozná, zariadenie (server) spravuje interný zamestnanec
alebo sa spravuje externe.
- Na komunikáciu so zamestnancami využívame tie isté služby, aké používajú
oni sami (Chat, Drive, Mailplus, Note Station...). Náš pracovník je preto
vždy k dispozícii, keď to je potrebné. Ak tieto komunikačné služby
služby nevyužívate, môžeme Vám ich poskytnúť na našom vlastnom
Cloudovom serveri.
- 1:1 podpora - každý zamestnanec klienta má k dispozícii svojho osobného
poradcu, ktorému môže zadávať dopyty prostredníctvom služby Chat. Otázku,
ktorú položí ako aj odpoveď vidia všetci ostatní zamestnanci.
- Pri dlhodobej spolupráci, zaznamenávame časté otázky - FAQ od
zamestnancov (toho istého klienta) a poskytujeme ich vo forme návodov pre
ostatných zamestnancov, čo zefektívňuje komunikáciu a informovanosť
zamestnancov. Výrazne sa tým skracuje zároveň zaškolenie nových
zamestnancov.
Postup objednania služby:
- Zvoľte si požadovaný počet hodín a vložte produkt do košíka (kliknutím na tlačidlo "kúpiť").
- Zvoľte si v pokladni spôsob doručenia "E-mail" a spôsob
platby "prevodom vopred".
- Uhraďte poplatok za objednávku na základe údajov potvrdení objednávky.
Po úhrade sa odsúhlasí termínu poskytnutia služby a dohodnutom termíne
sa služba vykoná.
Podmienky použitia služby:
- Po objednaní a úhrade kúpnej ceny sa začína služba poskytovať a
teda nie je možné od zmluvy odstúpiť.
- Služba je aktívna až prijatí poplatku na náš
účet a dostupná dohodnutom čase (PO-PI, 9:00-17:00) /možnosť 24/7 po
dohode/.
- Poplatok za poskytnutú službu sa nevracia, ak zákazník žiada vykonať servisný zásah a tento nie je možné
dokončiť alebo uskutočniť z technického, časového alebo iného
obmedzenia.
- Poplatok za službu sa nevracia, ak nie je možné službu poskytnúť z dôvodu:
- chyby zariadenia alebo technického obmedzenia na strane zákazníka, ktoré znemožňuje
vzdialený prístup z zariadeniu Synology,
- zákazník neposkytne súčinnosť na poskytnutie služby (napr. neumožní
vzdialený prístup na svojom zariadení),
- zákazník neumožní poskytnutie služby v dohodnutom čase alebo sa služba neuskutoční
v plnom alebo čiastočnom rozsahu do 30 dní od objednávky,
- z iných dôvodov, ktoré poskytovateľ služby nemôže ovplyvniť.
Objednať a zarezervovať termín
Rýchla objednávka:
Objednajte si servisné a konzultačné služby pre Synology:
Máte zložitejší problém a neviete koľko hodín si máte objednať?
Objednajte si jednu. ;-)
Služby, ktoré si môžete doobjednať k Synology (zakúpenému u nás):
Osadenie diskov do Synology Diskstation
Pri objednaní Synology DiskStation spolu s diskami máte možnosť si objednať inštaláciu diskov do NAS. Služba je určená pre 1,2 a 4 diskové NAS. Služba neobsahuje inštaláciu OS. Svoj Synology DiskStation tak môžete začať používať ihneď po vybalení bez
|
Inštalácia Synology DSM do Diskstation I
Pri objednaní Synology DiskStation spolu s diskami máte možnosť objednať si inštaláciu operačného systému Synology DSM. Táto služba obsahuje: osadenie diskov do NAS, inštaláciu OS, formátovanie diskov a prípravu na použitie, úvodné nastavenie. Svoj
|
Inštalácia Synology DSM do Diskstation II
Pri objednaní Synology DiskStation spolu s 2 diskami máte možnosť objednať si inštaláciu operačného systému Synology DSM. Táto služba obsahuje: osadenie diskov do NAS, inštaláciu OS, formátovanie diskov a prípravu na použitie, nastavenie RAID (podľa
|
Inštalácia Synology DSM do Diskstation IV
Pri objednaní Synology DiskStation spolu s 4 diskami máte možnosť objednať si inštaláciu operačného systému Synology DSM. Táto služba obsahuje: osadenie diskov do NAS, inštaláciu OS, formátovanie diskov a prípravu na použitie, nastavenie RAID (podľa
|
Vyberte si Synology NAS - domácnosť alebo firma?
Kedy nás kontaktovať?
- Zakúpili Ste si výrobok Synology a potrebujete ho odborne sprevádzkovať a nastaviť podľa Vašich požiadaviek.
- Potrebujete administrátora Synology a technickú podporu počas celej pracovnej doby pre Váš pracovný tím. (Office, Drive, Chat, synchronizácia, zálohovanie, kamerový systém...)
- Máte Synology doma, ale nefunguje podľa Vašich predstáv. (Video Station, Audio Station, Photo Station, DLNA, Moments, zálohovanie...)
- Potrebujete sieťové úložisko na stanovenú dobu a nechcete ho kupovať, ale si ho chcete prenajať aj s technickou podporou.
- Plánujete si zakúpiť sieťové úložisko alebo router Synology, ale neviete, či ho budete vedieť nastaviť, resp. chcete ho zakúpiť už nastavený podľa Vašich požiadaviek.
- Chcete si zakúpiť výrobok Synology na doma alebo do firmy a nepotrebujete k nemu žiadne služby, iba dodať hardvér za výhodnú cenu.
Prečo si vybrať sieťové úložiská Synology u nás?
Myslíme si, že tieto skvelé produkty patria do každej domácnosti do
každej firmy. Nielen pre technicky zdatných ľudí alebo pre firmy s vlastnými
IT odborníkmi. Synology je pre každého. Preto Vám ponúkame tieto nadštandardné
služby:
- V cene produktu máte prvý mesiac bezplatnú vzdialenú technickú
podporu a pomoc s nastavením.
- Spolu so sieťovým úložiskom (NAS) si môžete vybrať aj harddisky.
Vybrali sme také, ktoré sú ideálne do NAS na nonstop prevádzku.
- Harddisky Vám osadíme do NAS (ak si túto voliteľnú službu objednáte).
- Nainštalujeme Synology OS a nastavíme ho podľa Vašich požiadaviek (ak
si túto voliteľnú službu objednáte).
Aj po úvodnom nainštalovaní a nastavení poskytujeme zákazníkom podporu
a pomoc počas používania produktu. Čiže ako zákazník sa nemusíte vôbec
o nič starať, nemusíte mať IT znalosti, aby Ste mohli používať tieto
pokročilé zariadenia na prácu alebo na zábavu.